الاثنين، 4 نوفمبر 2013

حصري تفعيل اخر اصدار من عملاق تسريع الكمبيوتر وحل مشاكل البطئ Advanced System Care 7.2 Pro تفعيل ممتد وشرح كامل


السلام عليكم ورحمه والله وبركاته 




البرنامج الاقوي علي الاطلاق في مجال تسريع الاجهزه

وتنظيفها وترتيبها وصيانتها Advanced System Care 7.2

الاصدار الجديد كليا 

حصري وفقط علي مدونتكم ومن اخيكم ومحبكم 

basem elhlawany

تثبيت 

تفعيل 

Advanced System Care 7.1 Pro

الكراك حصري  

اليكم اولا شرح التثبيت 



ثانيا شرح مفصل لكل طرق تفعيل البرنامج 

 شرح التفعيل 




اولا لتحميل البرنامج من الموقع الرسمي 


والان اليكم سيريال التفعيل  تم تحديث السريالات في 15-3-2014
السريال حسب تاريخ الانتهاء
جديد ينتهي في 26-2-2015
296EB-880A1-8E79B-B0AB4
تفعيل جديد     24-7-2014
3ECF3-4C06C-AA655-D6CB4
جديد ينتهي في 30-6-2014
8F18B-75F1D-FDE35-A33B4

قديم ينتهي في 30-4-2014

C5381-80DD2-B0C44-CD9B4


ولتحميل الكراك الحصري ليحل اي مشكله مستقبلا فالتفعيل 

من ميجا 
ومن فايل سواب 

تحياتي باسم الحلواني 

صفحتي علي الفيس 



هناك 109 تعليقات :

  1. بارك الله فيك اخ باسم

    ردحذف
  2. انا عايز التفيعيل بتاع الاوفيس 2013 دا يا استاذ باسم وهو موجود علي سطح المكتب اللي تم منه شرح تفيعل ASC 7 ! ولو سمحت ترفعه لنا ومشششششششششششششششششششششششششششششششششكككككككككككككككككككككككككككوووووووووووووووووررررررر

    ردحذف
    الردود
    1. هههههه ياروح اخيك باسكم عيوني والله هينزل الشرح الجاي

      حذف
  3. حتى الكلمات لا تستطيع التعبير عن الشكر

    ردحذف
  4. مشكور جدا استاذ باسم ...انت فعلا تحفة
    اختك من الجزائر

    ردحذف
    الردود
    1. علي راسي ست الكل انتي وكل الجزائر ارض وشعب وكل عربي

      حذف
  5. هل هو افظل من ccleaner ؟؟
    شكرا لك
    ولدي طلب اعتقد انه مهم جدا وهو غير موجود في النت وبحثت في فيديوات عديده ولكن النتائج متباينه
    المهم الطلب هو اعدادات برنامج utorrent للتحميل بسرعه شكرا لك

    ردحذف
    الردود
    1. عيوني حبيبي وبخصوص البرنامج افضل مليون مره من ccleaner وكمان ccleaner خطر علي الجهاز بيحزف ملفات السيستم

      حذف
  6. شكرا اخ باسم على الاستجابة السريع

    ردحذف
  7. ما شاء الله ربيي يجعلك من السابقين الي الجنة كما انت سابقا بالخير دائما جزاك ربي خيرا

    ردحذف
  8. باسم لوسمحت شرح برنامج yusetupcnetd لحذف البرامج من جذورها برنامج جميل جدا بس ياريت تجيبلنا تفعيل لة

    ردحذف
    الردود
    1. بسوم هو ممكن يكون فية برنامج يترجملى مقاطع الفيديو مباشرة بدون الذهاب الى موقع تحميل الترجمة لو فى لو سمحت نزلة على صفحتك

      حذف
  9. الله يخليك اخيي باسم .انا عندي طلب على كيفية عمل ترقية من وينداز8 الى 8.1.مشكووووووررررررررررر اخوك اسامة من الجزائر

    ردحذف
    الردود
    1. الترقيه المجانيه اتقفلت من المتجر اخي دلوقت عشان ترقي هتشتري البرودكت الخاص بالترقيه

      حذف
  10. جزاك الله كل خير وجعله في ميزان حسناتك

    ردحذف
  11. بارك الله فيك يا باااااااااااااااااااااااااااااسم :* ^
    _^

    ردحذف
  12. شكرا علي المجهود الرائع بارك الله فيك

    ردحذف
  13. المقطع الثاني من الفديو مش شغال

    ردحذف
    الردود
    1. المقطع شغال اخي جرب متصفح تاني المكله عندك انت بس

      حذف
  14. بارك الله فيك استاذ باسم ممكن حل لكاسبر بيور لا يعمل مع win8.1

    ردحذف
    الردود
    1. مهي بقتياداعم ياغير داعم ملهاش حلول وسط

      حذف
  15. الله ياحفضك يباسم

    ردحذف
  16. لوسمحت يا استاذ باسم برنامج IVT BlueSoleil للبلوتوث مع التفعيل ولك جزيل الشكر

    ردحذف
  17. شكرا شكرا شكرا والف شكر للمبدع المخلص الاستاذ باسم الحلواني

    ردحذف
  18. شرح رائع وسلس
    مشكور ع المجهود الجامد
    انا لي طلب عندك ا/ باسم
    عندي مشكله في عند فتح اي فلدر ع الجهاز بيفتح في نافذه اخري
    بالرغم من عمل كل الخطوات اللي في الينك ده
    http://www.traidnt.net/vb/traidnt1810984/

    ردحذف
  19. ربي يوفقك ويساعدك مثل ما جاي اساعدنه ويعطيك على كد نيتك وشكرن على هذا الشرح المميز

    ردحذف
  20. الله يوفقك استاذ باسم

    ردحذف
  21. يا مستر باسم يا معلم الاجيال يا اللى مولعها فى كل زمان وكل مكان والله العلى العظيم حضرتك متتخيلش انا بحبك أد اية فى الله طبعا فعلا حب مبحبهوش لأبويا لدرجة انهم فى البيت بقو بيتريقوا عليا بيقولولى يا كلب باسم من كتر ما بتكلم عليك وبالنسبة لاصحابى فأنا مسبتش حد اعرفه او معرفوش الا اما خليته يعملك لايك وسبسكريب اقسم بالله انتا شخصية مميزة جدا بتحب الخير لكل الناس بطريقة غير طبيعية ربنا يحفظك يا رب ومن عظيم لاعظم نفسى والله اتعلم منك واتعلم منك واتعلم منك لحد اما اموت واروح فى داهية ربنا يكرمك يا رب ويعينك على اللى انتا فيه ويخليك للناس اللى بتحبك انا قريب ان شاء هعمل على الفيس صفحة باسم (محبى باسم الحلوانى) سلام يا حبى الاول والاخير

    ردحذف
  22. حفظك الله استاذ باسم ..مبدع وفنان ومتمكن وواثق من ماتطرح ..حفظك الله من كل سوء

    ردحذف
  23. عاجزين عن شكرك يا اخ باسم

    ردحذف
  24. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  25. بارك الله فيك يا اخي

    ردحذف
  26. حفظك الله استاذ باسم بسى سؤال لو سمحت وترد ارجوك انا عندى على الجهاز باجى امسح ملفات مبترضاش تتمسح وانا عند ملفات كتير مش بتتمسح ارجو الرد

    ردحذف
  27. السلام عليك ياالاخ باسم انا بدي احمل البرنامج لكن ما يريد يتحمل ممكن مساعده
    وشكرا

    ردحذف
  28. اني اشكرك كولش هوايه اخ باسم ولكن من اريد افعل البرنامج متظهر لي نافذة استعادة مكان التفعيل ولكن تظهر لي نافذه اخرى ارجو مساعدتي في الرد بسرعه اخوي باسم واني متابعه لقناتك ومن خلال منشوراتك اعدت الحياة لحاسبتي بعد ان مللت منها وارجو الرد لي بسرعه والللللللللللللله يوفقك وشكرا اختكم هدى من العراق

    ردحذف
    الردود
    1. العفوا ماكو نافذة استعادة التفعيل ولكنه استخدمها للسرح في حالة توقف عمل السيريالات ملاحظة اني نصبت البرنامج وتفعل عندي سنة بأكملها فأنتي اتبعي الشرح بلقديو خطوة خطوة وانشاء الله راح يشتغل عندك

      حذف
  29. عاشت ايدك وربي يوفقك

    ردحذف
  30. والله انت روعة ربي يحفظك

    ردحذف
  31. اسال الله ان يرزق الجنه ياطيب الاصل يا اخ باسم

    ردحذف
  32. السلام عليك يا اخ باسم ارجو المساعده البرنامج مبيحملشى عندى من الموقع الرسمى ارجو رابط مباشر
    وشكر

    ردحذف
  33. شكرا اخوك من العراق

    ردحذف
  34. شكراً ليك أخى المحترم باسم على مجهودك الرائع والملحوظ ربنا يزيدك علماً ومحبةً عند الناس .
    أنا كان عندى أستأذان منك أخى باسم . انا عندى كارد ميمورى 8 جيجا حصل خطأ ما كل ما أحط الكارد فى الكمبيوتر او الهاتف يقوللى البطاقة تالفة ومش عارف اعملها فورمات من الكمبيوتر نهائياً وجربت برامج كتيرة جداً وبرضة مافيش فايدة فأرجو منك اخى باسم لو عندك برنامج مضمون يفرمت أو يعيد للكارد السوفت بتاعها او يصلحها أكون شاكر فضلك أخى وأحب اشكرك ثانى على مجهوداتك العظيمة التى تستحق رفع القبعة والأحترام

    ردحذف
  35. يا اخي ما اعرف كيف اشكرك والله انتة عن جد برنس اخوك علي من العراق

    ردحذف
  36. حضرتك قولت انك هاتنزل شرح برنامج ادفنسد سيستم كير وانا بدور عليه مش لا قيه

    ردحذف
  37. باش مهندس فين تفعيل افاست وجزاك الله خيرا

    ردحذف
  38. انا عاوز اكيلك مصر وابوسك من خدك الباسم عشان مشفتش في حياتي اسم على مسمى ( حلواني = حلو الخلق والاخلاق وكمان باسم ) أئولك ايه . روح ربنه يوفقك انت واحبائك في الدنيا والاخره ويطولنا في عمرك .

    ردحذف
  39. والله يا استاذ باسم انا لما القناة القديمة اتقفلت يمكن زعلت اكتر منك ... انا بشكرك على كل اللى بتقدمة لان الكل بيستفاد من فديوهاتك .. وشروحاتك انت عبقرى والله ربنا يوفقك ويباركلك يا رب شكرا جزيلا ليك ربنا يوفقك كمان وكمان

    ردحذف
  40. والله انا بحبك فى الله وبحب شرحك الجميل الممتاااااااااز
    بل الروعه انت انسان رائع بمعنا الكلمه انا احييك من كل قلبى باسم باشا

    ردحذف
  41. ما دام أنك أخي باسم تفيد مجتممعك وأصدقائك وعملك خالص لوجه الله فتيقن تماماً أن الله معك وسوف يزيدك من فضله وعلمه ونوره ولو اجتمع أهل الأرض على أن يضروك لن يضروك إلا بشيئ قد كتبه الله عليك ... حفظكم الله من كل مكروه وأدام الله عطائكم وزادكم من فضله ويعطيك ألف عافية

    ردحذف
  42. حبيبى باسم وحشنى موت انا رضا المنياوى ممكن تضيفنى على الفيس https://www.facebook.com/redavip1

    ردحذف
  43. شكرا علي كل شي بس في مشكله عندي انا سطبت ويندوز 7 -64 وبل متفتح الويندوز وتيجي صورة ولقم بتيج الشاشة السودة بدون اي بيانات

    ردحذف
  44. ربنا يحفظك يا أستاذ وخليك لينا يارب

    ردحذف
  45. انا منتصر من اسماعيليه احب فى اول كلامى ان احييك بتحية الاسلام السلام عليكم ورحمة الله وبركاته استاذى باسم انا باستمتع بكل برامجك وشروحاتك اللتى افادتنى كثيرااا واتمنى من الله ان يوفقك فى مدونتك وبرامجك الممتعه ونحن فى انتظار المزيد ان شاء الله

    ردحذف
  46. عنجد انت انسان تستاهل كل خير الشرح كتير واضح

    ردحذف
  47. شكرا يابرنسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

    ردحذف
  48. ربي يحفظك
    رجل كبير من العراق

    ردحذف
  49. اشكرك اخي باسم شروحاتك كلها قيمه ومفيده وانا من اشد المعجبين بيك يااخي الغالي

    ردحذف
  50. مشكور حبيبي الغالي استاذ باسم مجهودك لايقدر بثمن دعواي من كل قلبي لك بالتوفيق لأنك صادق في كل شيء وهذا اثار اعجابي بك اخي العزيز ..تحياتي واشواقي

    ردحذف
  51. أنت رائع يا أستاذ ... شرحك ممتع ومفيد ... مشكور

    ردحذف
  52. تسلم ياكبير

    ردحذف
  53. معلم ياباشا مشكور علي المجهود الكبير اوي وانا استفدت كتير من حضرتك تقبل تحياتي

    ردحذف
  54. ربنا يكرمك اخر كرم ويرزقك رضا الله والناس الحبوين 1000 شكر ليك

    ردحذف
  55. ربي يوفقك ويساعدك مثل ما جاي اساعدنه
    كمبيوتري اكس بي خزنت به واستعملت برنامج Malwarebyes2014 ثم بعد اسبوع مسحته نهائيا حتى من software وعملت new start ...ثم عملت down load الى برنامج 7 advaceSystemCare وهنا حدثت المشكله برنامج الWindow وقف... ودائما يعمل ال computer اعادة تشغيل

    ماذا اعمل يا باسم الوردة.. علما ان الكمبيوتر كان شغال بصوره جيده
    وشكرا

    ردحذف
  56. استاذ باسم السيريلات انتهت من البرنامج "advanced"
    عايزين سيريلات جديد .

    ردحذف
  57. اخي باسم التفيل البرنامج انتهات المدعيل ياطيب او الكراك انتها عوز التفعيل لو سمحة يابطل

    ردحذف
  58. بارك الله فيك وفي أمثالك أخي الحبيب باسم الحلواني وربنا يجازيك عنا خير الجزاء - حقيقي انت انسان مخلص ووفي لكل اللي حواليك وأنا قرأت في كل التعليقات أنهم يدعوا لك بكل الخير -
    سؤالي - عندي فلاشة 4 جيجا كانت شغالة كويس وفي مرة من المرات عملت لها فورمات فأعطتني باد ديسك ان شاء الله أجد عند الحل - والسلام عليكم ورحمة الله وبركاتة - محمد الخياط

    ردحذف
  59. ربنا يوفقك يا استاذ باسم ويخليك على طول بالك معانا وشكرا على مجهودك

    ردحذف
  60. استاذ باسم انسان محترم

    ردحذف
  61. جزاك اله خير الجزاء وجعلهل في ميزان حسناتك والله اكيد نستفيد من معلوماتك القيمة الله يوفقك

    ردحذف
  62. بارك الله فيك وفي أمثالك أخي الحبيب باسم الحلواني وربنا يجازيك عنا خير الجزاء - حقيقي انت انسان مخلص ووفي لكل اللي حواليك وأنا قرأت في كل التعليقات أنهم يدعوا لك بكل الخير -
    سؤالي - كنت عاوز برنامج 3D_ALBUM_CS_3.29.part01.exe.html عشان انا زهقت من النت ببسب البرنامج ده وكل ما انزله ما يتسطب وشكرا

    ردحذف
  63. والله استاذ يا بشمهندس باسم انت خليتنا نستغنا عن مراكز تصليح الكمبيوتر ونوفر فى فلوسنا بجد حضرتك استاذ بمعنى الكلمه والله انت مفروض تبقى وزير الصناعه بس مش فى حكومه الانقلاب ربنا يخليك لينا يا استاذ باسم ويحفظك لمصر

    ردحذف
  64. اريد حل مشكلة الشاشة الزرقاء في وندوز 7

    ردحذف
  65. السلام عليكم اخي واستاذي باسم قمت بتحديث الادفانس سيستم سفن بعد التحديث تم اضافة الحماية للبرنامج سيكيورتي انتي فايروس واصبح يطلب التنشيط حاولت ادخل احد السريالات الموجودة لم يقبل وباقي لي ايام فقط لتوقف البرنامج ارجو ايجاد حل للموضوع وشكرا ياغالي

    ردحذف
  66. شكرا يا استاذ باسم يا برنس ربنا يبارك فيك يا استاذ باسم والله بحبك فى الله لانك راجل محترم ومتواضع وتستاهل كل خير اخوك عصام من المنيا بنى مزار

    ردحذف
  67. استاذ باسم اولا الف شكر على الشرح الاكثر من رائع بس لو سمحت لى طلب ياريت ترد عليه عاوز لو سمحت تعريف طابعه hp laser jet 1100 لويندوز 7
    32 يت اصلى دايخ عليه من زمان

    ردحذف
  68. اخ باسم لم اجدرمز الترخيص كلما ادخل سريال تظهر رساله بان الرمز باطل
    اذا امكن تكتبه لي ولك كل الشكر

    ردحذف
  69. جزاك الله خيرا و فتح عليك

    ردحذف
  70. hالسلام عليكم استاذ باسم عايزبن التفعيل بتاعiobit malware مع الشكر

    ردحذف
  71. السلام عليكم استاذ باسم عاوز التفعيل بتاع iobit malware رجاء مع الشكر

    ردحذف
  72. تم التفعيل نشكر الأخ على المجهود ....

    ردحذف
  73. اخي استاذ باس انت مبدع

    ردحذف
  74. مشكور ياذهب ياجوهرة انت مبدع بمعنى الكلمة

    ردحذف
  75. معلش ياباسم انا عندى مشكلة فى الانتر نت داونلود مانجر انا نزلت الباتش وعملات زى مانت بتقول بس لما اجى افتح الباتش مش بتظهر كلمة باتش علشان ادوس عليها مع العلم انى بعد لما ملقتش كلمة باتش علشان ادوس عليها جربت الطريقة التانية اللى هى بتاعت ملف الهوستس اللى بغيرة المهم غيرتة واشتغلت لكن لما بعمل ريستارت بيرجع تانى حاولت ارجع الملف الاصلى اللى انا كنت واخدة كوبى اللى هو بتاع الهوستس الاصلى مش عايز يرجع واننا مش عارف اعمل اية

    ردحذف
  76. رائع استاذ باسم بجد تستاهل جايزه نوبل اتمنى تقولى رايك فى مدونى
    مدونه تحميل العاب مجانيه http://al5ab.blogspot.com/

    ردحذف
  77. لوسمحت اخ باسم اريد سيريال تعريف الاجهزه في عملاق التسريع

    ردحذف
  78. أأسئال الله العلي العظيم ان يجزاك خير ويوفقك في حياتك والله انك مثل أخوي ي استاذ باسم .

    ردحذف
  79. السلام عليكم يا أخي باسم ///////// هناك برنامج متعبني السريال و ميش فاهم كيف أفعلو البرنامج هو ///////// iclone x 5.1
    لصناعة أفلام الكرتون ثلاثية الابعاد///////////////أرجوك يا أخي باسم ////////أن تقدم لي هده الخدمة ///////// أرجوك يا أخي لا تطل علينا بالشرح و التفعيل //////////أصدقائك ينتظرونك ///////////على أحر من الجمر ///////////سلام G////B/////T

    ردحذف
  80. السلام عليكم اخ باسم ممكن تعمل حلقة عن شرح وتخميل برنامج ibm viavoice gold للغة العربية وبارك الله فيك وزادك من علمه إن شاء الله

    ردحذف
  81. السلام عليكم اخ باسم ممكن تعطينا روابط جديدة لبرنامج افاست وتفعيله ممكن ان تعمل كون هذه القديمة لم تعمل مع جزيل الشكر

    ردحذف
  82. يا اخى ربنا ما يحرمنا منك ويجعله فى ميزان حسناتك

    ردحذف

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.