الاثنين، 14 يناير 2013

الحلقه 4/ تفعيل كل اصدارات idm Download Manager 2014 مدي الحياه بدون كراك او باتش التفعيل باسمك

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته


إخواني اعزائي زوار المدونه
اقدم لكم اليوم  تسجيل البرنامج الغني عن التعريف انترنت داونلود مناجر
Internet Download Manager IDM

التفعيل بدون كراك او باتش 
الطريقه فعاله لكل الاصدارت الجديد والقديم 
الخطوات سهله وبسيطه ولتلافي اي مشكله مستقبلا تابع الشرح للنهاية

اليكم الشرح فيديو وروابط التحميل اسفل الفديو 



التحميل 

 تحميل البرنامج من الموقع الرسمي 


لتحميل ملف التفعيل من مركز الخليج


لتحميل ملف التفعيل فايل سواب


او التحميل من ميجا 



ملحوظه هامه / لتسجيل البرنامج بطريقة ادق واكثرفاعليه وبكل سهوله يمكنك مشاهده الموضوع من هنا 

   تحياتي 
basem elhlawany
صفحتي علي الفيس

هناك 40 تعليقًا :

  1. لو سمحت رن عليه وقولى احملو اذاى طيب 01099085700 ده رقمى

    ردحذف
  2. كيف احمل الكراك وداون لود منتهي!!؟

    ردحذف
    الردود
    1. اخي شوف الفديو ده هيحللكم اي مشكله
      http://www.youtube.com/watch?v=gBepwAMRfsE

      حذف
  3. ممكن الرابط لي الكراك ارجول

    ردحذف
  4. ممكن اناديك الملك باسم الحلواني الملك

    ردحذف
  5. ياباشا تسلم عيونك
    بس في عندي مشكلة هو اتفعل وكلو تمام لكن امكانية الاستئناف كاتب لا
    ممكن حل للمشكلة دي ؟ طبعا حضرتك عارف كم المعاناة لو انا مثلا هاحمل ويندوز اتنين او تلاتة جيجا ويجي في اخر واحد في المية ويفصل يعني حاجة تشل
    فياريت تحللي مشكلة استكمال او استئناف التحميل

    ردحذف
  6. الاخ العزيز او الابن الغالى باسم لقد طلبت منك برنامج للتسجيل من اليو تيوب ولم اتلقى الرد لعلا المانع خير انا اعذرك علشان الطلبات عليك كثيره كان الله قفى العون انا لما بافتح اليو تيوب بيجى التسجيل في اعلى الصفحه بس بيقةل صوت بس ولما بافتح بتيجى تصنيغات كثيره ام بى فور وام بى ثرى واخرى لما بدوس على اى واحده منهم بتحمل بس بتيجى اما صوت بس او فيديو بدون صوت ما العمل ولك الشكر واعذرنى لانى بسيط في الكمبيوتر بس متابع جيد لك

    ردحذف
  7. يااستاذباسم السلام عليكم اني اواجه مشكله في الباتش اني احمله ولكن يجيني بغير صيغه يجي بصيغه الاغاني اوالفيديو بس مايشتغل هسه شسوي اني وندوس7

    ردحذف
  8. انت برنس والله وربنا يباركلك على الفيديو والبرنامج ده

    ردحذف
  9. معلش هتقل عليك شويه بس ارجوك حللى المشكله دى , لما بحمل برنامج او اى حاجه بيجى التحميل يتوقف بعد ال 99% ومبيتوقفش لا ده بيعلق يعنى بيكون مفيش سرعه ولا 1 ك/ث فياريت تشوفلى الحل وانا ايميلى ده magoda.elmasry@yahoo.com او الايميل على جوجل magoda.elmasry@gmail.com ارجو الاهتمام

    ردحذف
  10. بارك ألله بيك يا باسم أنته كدع أوي أوي تحيه ألك من العراق ألى مصر

    ردحذف
  11. هذا كراك شغال لكل منتجات adobe 100% شغال
    اخوك من العراق
    http://www.gulfup.com/?V9Uo3H

    ردحذف
  12. عندى مشكلة فى كارت الشاشة فى جهاز توشيباااا c850 وهو انا كارت الشاشة عندى 1جيجا وهو بقراة 64

    ردحذف
  13. انا اتابع كثير من الشرووحات لكن انت امير في الشرح

    ردحذف
  14. انت استاذ الاساتذه

    ردحذف
  15. استاذ باسم البرنامج شغال بس تطلع عندي كل فتره رساله يطلب سريال

    ردحذف
    الردود
    1. نفس الا بيحصل معايا ياحسن يارب يرد علينا ويجيب لنا حل

      حذف
  16. استاذ وتستاهل الدعاء لك

    ردحذف
  17. يعطيك العافية وصراحة شرح تستاهل عليه الشكر
    وعندي سؤال كيف اخلي أداء جهازي اسرع لانه يتاخر كثير ويعلق مع العلم ان برامج الحماية موجوده عندي منزله من عندك
    ومفعله

    ردحذف
  18. السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ،اخي العزيز والكريم والغالي ،بارك الله فيك وحفظك ورعاك ووفقك في كل حياتك وكان معك لحظة بلحظة أمين أمين أمين

    ردحذف
  19. انا مدتى خلصت ولغيته وحملت تانى بس مش لاقى الملف wirar علشان اكمل الطريق احمله لزاى من الموقع وشكرا

    ردحذف
  20. اخى و حبيب قلبى باسم حبى لك فى الله

    ردحذف
  21. ربنا يجعل اعمالك فى ميزان حسناتك يوم القيامة

    ردحذف
  22. ألف شكر برنامج مهم

    ردحذف
  23. اخي باسم انا عندي مشكلة يا ريت تعمل حلقة خاصة لازالة فيروس الاختصارات ما اعرف كبف احدفوا ولك مني كل الشكر والاحترام .

    ردحذف
  24. مشكور بارك الله فيك هل هناك تطبيق مماثل للاندرويد ويسمح بتحميل الفيديو من اليوتيوب للاندرويد وهل هناك تطبيق يصلح جميع مشاكل للاندرويد والعفو,

    ردحذف
  25. لو سمحت ياباسم البرنامج شغال وكل شئ بس الرساله دى كل شويه تظهر عندى hnternetdownload managerhas been registered with a fakeserialبالله عليك جابونى ياباسم ولك جزيل الشكر

    ردحذف
  26. مدونه تحميل العاب مجانيه http://al5ab.blogspot.com/

    ردحذف
  27. معلش يا استاذ باسم محتاج هكر فيس بوك ضرورى ولغرض كويس والله شكرا

    ردحذف
  28. والله بجد تسلم ايدك انت بجد رائع انا امشيت وراك بالخطوات بالظبط والبرنامج شغال معايا دالوقتي

    ردحذف
  29. شكر ا على شرح حضرتك بالطريقه
    لسهله دى

    ردحذف

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.